- Úvodní stránka - Koncept CSR award - Porota - Soutěžící - ČSOB - Deloitte - LMC - Plzeňský prazdroj - T-Mobile - StavebninyX.cz - Kontakty - Partneři - Časté dotazy >

Plzeňský prazdroj


Plzeňský Prazdroj – když se odpovědnost odráží i v kvalitě piva Chcete li vařit jedno z nejlepších piv na světě, je odpovědnost vaší firmy základním pilířem celého fungování. Plzeňský Prazdroj patří mezi největší pivovary v Evropě. Většina produkce Plzeňského Prazdroje směřuje na zahraniční trhy, zatímco velká část spotřebovaná na trhu domácím. Pivo si získalo celou řadu fanoušků po celém světě pro svoji hořkost a kvalitu. Do portfolia této značky patří dále pak značky jako Gambrinus, Birell (bez alkoholu), Radegast a dokonce také Velkopopovický Kozel, jež má svou oblibu především na východních trzích Evropy.

Od vody až po informace

Celé fungování všech těchto pivovarů je založené na odpovědném přístupu k životnímu prostředí, nakládání s vodou. Odpovědné chování je totiž odkazem a základem nejen pro nás a naši generaci, ale i pro budoucí generace fanoušků značky Plzeňský Prazdroj. I díky těmto zásadám patří Plzeňský Prazdroj mezi nejlépe hodnocené a nejoblíbenější značky na domácím trhu.

10 pravidel pro odpovědný přístup

Odpovědnost a poctivý přístup značky je založen na deseti pravidlech společnosti a na jejím odpovědném chování. Od roku 2009 se značka zapojila i do soutěže CSR Award a její pravidelné umístění na předních pozicích naznačuje, že to Plzeňský Prazdroj myslí s tímto přístupem vážně.

Společenská odpovědnost v marketingu

Životním prostředním však odpovědnost rozhodně nekončí. Značka zapojila tento odpovědný přístup dokonce i do svého marketingu, kde vždy více či méně upozorňuje, že pít pivo je vždy potřeba odpovědně. Ať už po jeho konzumaci sednete za volant svého vozu nebo budete zvažovat, že si dáte tzv. „ještě jedno“. Na webu www.napivosrozumem.cz poskytuje značka informace o tom, jak alkohol na lidské tělo působí, a dodává tak všechny potřebné podklady pro správné rozhodnutí konzumenta.

Pravidelná zpráva o působení

Dalším neméně důležitým zdrojem informací pro nás novináře nebo další lidi, kteří se na odpovědný přístup společnosti zaměřují, pak značka každý rok zveřejňuje výroční zprávu o svém působení na společnost a současně o svých aktivitách na celém území ČR, potažmo světových trzích. Tato zpráva se nazývá Zpráva o společenské odpovědnosti a je vždy sestavena několika nezávislými odborníky, kteří se zaměřují na společenskou odpovědnost společností. Neméně důležitým pojítkem je tak však i kvalitní poradenství v této oblasti.